WeAccelerate

Telekom sărbătorește primii 100.000 antreprenori eliberați cu portofoliul Freedom, investind 100.000 € în accelerarea a 10 start-up-uri românești

Finanțare

Finanțare

6.000 € x 10 start-up-uri

Spațiu de lucru

Spațiu de lucru

6 luni x 10 start-up-uri, în sediul WeLoveDigital

mentorat

mentorat

60 ore x 10 start-up-uri

promovare

promovare

Prezență + promovare online x 10 start-up-uri

  • Poate fi înscris orice start-up care a depășit stadiul de prototip, a generat venituri de minimum 1.000 lei în ultimul an și care vrea să se dezvolte.
  • În etapa de preselecție sunt selectate 25 de proiecte, în baza prezentărilor înscrise pe platformă. Criteriile de performanță luate în considerare în această etapă sunt: market, entrepreneur/team, positioning, competitiveness și milestones pentru următoarele 6-12 luni.
  • Cele 10 proiecte câștigătoare sunt selectate după prezentări în fața membrilor juriului, format din mentorii participanți la program. Prezentările vor fi organizate la hub-ul WeLoveDigital, în București.
  • Selecția proiectelor câștigătoare va avea la bază următoarele criterii de performanță: vision, market size, market growth, go-to-market, retention, operațional excellence, team și milestones pentru următoarele 6-12 luni.
  • Fiecare criteriu de performanță analizat de mentori va primi din partea acestora o notă de la 1 la 10. Alegerea proiectelor în etapa de preselecție, precum și a câștigătorilor se va face transparent, în funcție de punctajul primit, în ordine descrescătoare.
  • Timp de șase luni, fiecare dintre cei 10 câștigători participă la programul de consiliere de business alături de unul sau mai mulți mentori din juriu. Întâlnirile unu-la-unu au loc săptămânal, la hub-ul WeLoveDigital.
  • Pornind de la analiza planului actual de afaceri, până la stabilirea unor obiective cuantificabile pentru toată perioada mentoratului, antreprenorii aplică împreună cu participanții tactici și metode concrete pentru a atinge obiectivele propuse.

Progresul fiecărui start-up va fi înregistrat și pe platforma programului. În acest sens, fiecare start-up va avea o pagină dedicată, unde performanțele atinse vor fi actualizate periodic.

Programul WeAccelerate se desfășoară după următorul calendar:

1. Înscrierea proiectelor: 21 mai – 30 septembrie 2018

În această perioadă participanții accesează AICI pagina campaniei pentru a-și înscrie proiectele.

2. Preselecția: 1 – 30 octombrie 2018

Proiectele sunt analizate de un juriu format din mai mulți mentori și vor fi selectați 25 de candidați pentru a merge în etapa finală.

3. Selecția finală și anunțarea câștigătorilor: 1 - 10 noiembrie 2018

Cei 25 de candidați selectați își susțin proiectele în fața juriului format din mentorii programului. Prezentările vor avea loc la hub-ul WeLoveDigital. Cei 10 câștigători sunt desemnați pe data de 10 noiembrie 2018.

4. Lansarea WeAccelerate la Gala Profit.ro din luna noiembrie 2018

WeAccelerate își face debutul oficial în lumea de business la Gala Profit.ro. Aici, câștigătorii sunt invitați să își prezinte proiectele și obiectivele propuse pentru cele 6 luni de mentorat.

5. Perioada de incubare: 4 februarie – 2 august 2019

În această perioadă, fiecare câștigător beneficiază de finanțare, de spațiu de lucru, mentorat și promovare.

Premiul constând în 6.000 € va fi livrat în contul fiecărui start-up în termen de 30 de zile de la data anunțării câștigătorilor.

Spațiul pentru două persoane oferit de WeLoveDigital va fi dat în folosință odată cu startul programului de mentorat, începând cu data de 4 februarie 2019 și până la finalul celor 6 luni ale perioadei de incubare.

Sesiunile de mentorat se vor desfășura în aceeași perioadă, la hub-ul WeLoveDigital. În acest sens, aici va fi pusă la dispoziție pentru aceste întâlniri o sală de ședințe și toate facilitățile aferente.

Start-up-urile vor beneficia de câte 2 ore de consultanță specializată, oferite de Telekom România, la date stabilite de comun acord, începând cu luna februarie 2019.

Pachetul de promovare va putea fi consumat începând cu startul perioadei de incurbare, până la 31 decembrie 2019.

Pentru a-ți înscrie proiectul, te rog să completezi formularul:

Încarcă o prezentare care să conțină:

  • Cine suntem
  • Proiectul
  • Piața pe care activăm
  • Ce vrem să facem în următoarele 6/12 luni

Dacă ai mai multe fișiere, te rugăm adaugă o arhivă cu ele. Mărimea maximă a fișierului uploadat este de 40 MB.

Înainte de a te înscrie, te rugăm să consulți regulamentul.

Datele s-au trimis cu succes!

Mentori

Cine suntem?

Un hub special dedicat antreprenorilor de proiecte online. Pentru că mediul de business se mișcă pe repede înainte și așa ne mișcăm și noi. Azi hub-urile sunt cele mai cool locuri de muncă, pentru că ideile sunt mai valoroase când sunt puse cap la cap de oameni ce au interese asemănătoare.

Îți închiriezi aici un birou și intri într-o comunitate de oameni mânați de aceeași pasiune, să miște web-ul, să schimbe mobilul, să-și lase amprenta digitală. Totul într-un spațiu creativ, Google style, ca tot sunt cei mai buni :). Este un loc unde te consulți cu alți antreprenori care mănâncă online pe pâine. Un loc unde soluțiile zbârnâie și sfaturile sunt pertinente.

WeLoveDigital este un spațiu neconvențional de lucru propus de un antreprenor care este brand în online și are 20 ani de experiență în domeniu. Orlando Nicoară a lucrat la un dot com, apoi la Netbridge și 8 ani în grupul MediaPro / Mediafax.

61

Proiecte înscrise până acum. Înscrie-te și tu!

Vezi regulament